פעילות לעובדים | פעילות חברתית לעובדים – בטבע שלנו

התרופה לשחיקה בעבודהפעילות חברתית לעובדים

ישראל היא מהמדינות המובילות ב OECD בשחיקה בעבודה, כאשר יום עבודה ממוצע נמשך כ 9 שעות. מחקרים אחרונים בתחום מדי החברה מלמדים על כך, ששחיקה בעבודה היא מגפה מודרנית, שמרבית העובדים סובלים ממנה. שחיקה בעבודה תבוא לידי ביטוי בביצועים נמוכים יותר, מוטיבציה ירודה, היעדרויות רבות בשל מחלות פיזיות ופסיכוסומטיות, חוסר רצון להשתלב מבחינה חברתית, איחורים, שינה לא סדירה ושהיה במצבי מתח ולחץ בתדירות גבוהה. אין ספק, שמצב מתמשך של שחיקה בעבודה עלול להביא לירידה בתפוקה ולפגיעה ישירה בביצועי הארגון.

ולכן, הסברה הרווחת היא לאפשר פעילות לעובדים מחוץ למרחב העבודה, ואף על חשבון שעות העבודה, וזאת על מנת ליצור הפוגה מנטלית ורגשית מלחצי היום יום.
פעילות חברתית לעובדים עשויה לכלול סדנאות גיבוש והווי , שבאמת מפגישות בין אנשים, ויוצרות אינטראקציות, שההשפעה שלהם תבוא לידי ביטוי הרבה לאחר מועד קיום הפעילות החברתית. כמו כן, שילוב של ערכים, שמחה, שחרור, "פשיטת המדים", ו"התפקידים" שהעובדים עוטים על עצמם, שוברת את הרצף ההיררכי, תורמת לפורקן מתח ומעודדת שיח פתוח ויזמות, שיתכן ולא היה לה מקום אפילו לא בשיחת מסדרון

בעלי עסקים, ארגונים, משפחות, קבוצות חברים ועוד, אשר מקפידים להיפגש אחת לתקופה, ורצוי אפילו בתווך זמנים קבוע על מנת לשמור על הרצף ומידת הציפייה, נהנים מרמות של אושר, סיפוק, אמון והזדהות גבוהה יותר. ארגונים, אשר נוהגים לשלב במסגרת העסקית שלהם גם פעילות חברתית לעובדים נהנים מתפוקות גבוהות יותר, אחוזי נשירה או עזיבה נמוכים ושיתוף פעולה טוב יותר בין הצדדים.

לסיכומו של עניין, אנו יצורים חברתיים, אורגניזם חי בתוך סביבה של מתחים ולחצים, באופן טבעי, המפגש החברתי הלא רשמי ייצור עבורנו אדוות חיוביות, אשר יהפכו את סביבת העבודה שלנו לנעימה, חייכנית ומסבירת פנים יותר.

"בטבע שלנו" מתפעלים ומארגנים בעבורכם את הפעילות החברתית הבאה שלכם. אם גם אתם מעוניינים בפעילות חברתית עשירה בחוויות, אוכל טוב, שמחה וערכים, צרו עמנו קשר לקבלת פרטים, בניית תכנית ותיאומים בהתאם לצרכים ולמשאבים שלכם: 0545735739 : batevashelanu@gmail.com

פעילות לעובדים | פעילות חברתית לעובדים - בטבע שלנו