לצאת מחוץ למשרד – ליהנות מזמן איכות משותף

מעסיקים רבים מבינים בשנים האחרונות שעובד פרודוקטיבי הוא עובד שמרוצה, עובד שטוב ונעים לו במקום העבודה. כזה, שמעבר למשכורת המוצעת לו התואמת את השעות שמשקיע במקום וגם את המאמץ הרב הנדרש ממנו, מעמיד לרשותו גם מרחב שנוח לשהות בו, אוזן קשבת ומדי פעם אפילו חוויות קצת אחרת, שמוציאות מהשגרה ולוקחות את העובדים לכמה שעות של הנאה.

פתרון מצוין לכל מקום עבודה

יום גיבוש לצוות העובדים הוא פתרון נהדר לכל מעסיק שרוצה להקיף את עצמו בצוות יעיל, מרוצה וגם כזה החש קרבה ונאמנות למקום העבודה. יום הגיבוש יכול לכלול מגוון עצום של פעילויות. זה יכול להיות יום גיבוש צוות הכולל מבחר של סדנאות למידה והנאה, סדנאות בשטח הפתוח ורחוק ממקומות סגורים ומהמקומות שבהם עובדים. זה יכול להיות גם יום חווייתי יותר, שכולל טיולי אופניים בצפון, קיאקים בנהר הירדן, טיול ג'יפים במדבר ופינוקים נהדרים בבתי מלון שונים. האפשרויות הן רבות וניתן לבחור מהן בהתאם לתקציב, לאופיים של העובדים וגם למטרות שאותן רוצים להגשים.

יום גיבוש צוותי משפר את האווירה במקום העבודה, הופך את העובדים למרוצים הרבה יותר ומציע גם כמה שעות של התרעננות מחוץ למרחב המוכר והידוע. הדבר נכון לכל מקום עבודה ואפשרי לביצוע בכל עונה. ניתן לצאת לימי גיבוש במהלך חודשי החורף הקרים והגשומים, אז ייבחרו מקומות סגורים, וניתן להוציא זאת לפועל גם בימי הקיץ החמים. בתקופה זו יבחרו לרוב מקומות ממוזגים או אתרים עם מים מרעננים.

למי פונים?

תכנון וארגון יום גיבוש כזה הוא משימה מאתגרת מאד. אנחנו מתמחים בארגון ימי גיבוש למקומות עבודה ולצוותים בסדרי גודל שונים – קטנים וגדולים כאחד. אנחנו מתאימים באופן נקודתי את הפעילות לאופי העובדים ומשלבים בכל אחת מהן מגוון רחב של כלים שיוכלו לסייע לעובד ביום העבודה שלו. פעילויות אלו מציעות כייף בלתי רגיל אבל גם ערך מוסף, שתורם רבות לעובדים.
מעוניינים להוציא את העובדים שלכם ליום גיבוש חוויתי? חברת "בטבע שלנו" היא הכתובת המתאימה להיעזר בה.
לפרטים על הפעילויות השונות, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף צרו קשר בטלפון 0545735739

לצאת מחוץ למשרד – ליהנות מזמן איכות משותף