גיבוש בעמק הירדן והחולה

תוכנית היום שלכם:

ארוחת בוקר

נפתח את היום בארוחת בוקר מפנקת מול נוף פסטורלי ועם תפריט מיוחד בשבילכם. ומשם נצא לטיול אופניים לאורך המצוק עם נקודות תצפית לכנרת האהובה וקטעי נסיעה בין פרדסים ושדות מוריקים.

נמשיך לפארק הירדן לפעילות גיבוש מהנה:

תחרויות מלאות הומור בין הנופים הקסומים נהנה ממגוון הפעלות תחרותיות מגבשות ובלתי נשכחות. פעילויות האודיטי יבנו על ידי צוות המדריכים שלנו. הפעילות מותאמת אישית לכל גיל ורמת קושי, בהתאם לצרכים שתגדירו מראש.

עמדת קיר טיפוס בגובה 6 מטרים המטרה לטפס לראש הקיר ולאסוף את כתב החידה.

מעגל חבל – באתגר הדורש הפעלת כוח ומתן אמון בחברי הקבוצה, כל הקבוצה יחד במעגל, אוחזים בחבל סנפלינג חזק במיוחד, ודואגים לאחד מחברי הקבוצה בזמן שהוא צועד בבטחה על גבי החבל המתוח.

כדור "ההרס" – בעזרת מסילת מקלות  אותה יבנו חברי הקבוצה ממקלות ארוכים, יעבירו המשתתפים כדור הרס ענקי אל עבר אזור ההריסה ויפילו את מגדל הקוביות הגדול.

מעגל מקלות – לכל חבר קבוצה במעגל יש מקל ניצב ביד, כשהמנחה נותן הוראה כולם זזים כאיש אחד, פעם לימין ופעם לשמאל, רק שאף מקל לא ייפול.

"גדר חשמלית" – בפני המשתתפים ניצבת "גדר חשמלית" שנועדה לשמור על בעלי חיים מפני בריחה. על בעלי החיים לתכנן תוכנית בריחה, אך המגבלה היחידה היא שהן קשורות בידיים אחת אל השנייה.

מטרה נעה – הנשפן הינו כלי נשק אינדיאני עתיק הנועד לצייד והישרדות. על חברי הקבוצה להביא לידי ביטוי את מיומנויות ההישרדות שלהם בתרגיל נשיפת חצים אל עבר המטרה.

טיול שטח בנהיגה עצמית

טיול שטח ברכבים לנהיגה עצמית והשלמה בג'יפים. נצא לטיול מדהים בנחלי בקעת בית ציידא. בקעת בית ציידא הינה בקעה המנקזת את נחלי דרום ומרכז רמת הגולן. במהלך המסלול ניסע בין מטעים אשר מיוחדים לאזור זה כגון : מנגו לי'צי ועוד,נחצה את נחלי המג'רסה והזאכי, נעצור בלגונה של הזאכי להפסקה ורחצה במים הנעימים, למי שמעוניין. במהלך הטיול יתמודדו המשתתפים עם משימות גיבוש וצוות יצירתיות לאורך הטיול.

אוכל קדימה אוכל!

מכאן הישר לארוחת צהריים מפנקת ועשירה על שפת נחל הירדן

טיול אופניים או ברכבים חשמליים באגמון החולה

וסיום בסיור מודרך ברכבים חשמליים או אופניים באגמון החולה בעקבות העגורים ובעלי החיים באגם.

 סיום ונסיעה הביתה שמחים ומגובשים